Weekend @ Knislinge

Nu är jag återigen hemma i Bjärred med inte så mycket nyheter att komma med. I fredags åkte jag till Knislinge till mina kusiner och där har jag befunnit mig hela helgen. Underbart, har det varit.. som vanligt. I fredags fyllde Mimija år så lite nära och kära samlades hemma hos Ana och Deni. På kvällen fick jag gråta av mig till The Freedom Writers med Hilary Swank i huvudrollen. Kom inte i säng förrän vid 04:00.

I lördags kom man upp relativt tidigt för att ha somnat så pass sent. Jag och Ana var duktiga och pluggade. Hon svenska och jag fortsatte att kämpa med matten. I samband med två koppar gott te gjorde jag ett kapitel någorlunda bra. Till middagen samlades våra tre familjer och hade det övertrevligt. Ana och jag hade planerat tjejkväll istället för att kolla på melodifestivalen så vi inhandlade Ben&Jerry's Cookie Dough och hyrde Systrarna jeans 2. Det var övermysigt.

Idag har det inte hänt så mycket. Vanja var hur snäll som helst och tog sig upp 11 (som är väldigt tidigt för hans del) för att hjälpa mig med matten. Några tal kom vi i alla fall underfund med så det var skönt. Älskar mina kusiner. <3 Vi åkte hem vid två tiden och var hemma vid tre. Här hemma har jag hunnit med att prata ett tag med Nelly, kämpa med matten - som jag för övrigt hatar för jag verkligen inte förstår ett skit!!! :( Jag behöver ett mirakel på tisdag för att få VG på provet (vilket jag verkligen behöver). Just nu känns det mer som att jag kommer få ett IG, men jag måste vara lite optimistisk för annars kommer allt gå åt skogen och det har jag inte alls råd med.

Dessutom vill jag bara säga att Josefina är hur fin som helst som förstår.

Hej då. Nu vill jag gråta lite men det ska jag inte. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Gråt lite, det känns bättre sen.

2009-02-22 @ 20:03:13
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Line

Du klarar det, puss på dig sötis! <3

2009-02-22 @ 21:26:10
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0