A waste?

Ah, jag vet inte. Dagen har helt gått i spillo eftersom det är trettondagshelg eller vad det nu än heter. Uppskattas inte alls just nu, men jag antar att när jobbtiden kommer lär den dagen vara väldigt uppskattad av mig. Men ja, jag skulle ut en sväng på stan med Kajsa idag men det blev det inget av. Istället har jag spenderat dagen framför tv:n och bara degat. Dock känns det skönt att nu, innan skolan tar sin start för den sista terminen, att bara ta det lugnt och inte gör ett skit. Ikväll ska jag nog fortsätta med att dega framför en film eller möjligtvis vänner igen. Det skulle inte sitta helt fel.

PS. Det hade inte suttit fel med sol och värme så man kan gå ut utan jacka och med solbrillorna i högsta hugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0