År 2009 har tagit sin början

2009-01-01 är det idag. Nytt år, nya tag och jag ser framemot att se vad detta året har att erbjuda. Förhoppningsvis bra saker i överflöd, det hade inte suttit fel.

Nyåret firades med mina käraste vänner och ja, det blev lite mycket om man säger så. Middag hemma hos Anna, vilket blev utsökt. Sedan drogs vi vidare till Gustav en stund och sedan blev det Lundagård. Vi inväntade alla för att krama in det nya året. Sedan drog jag, Line och David vidare till Johans kompis och spendera en timme eller så där. Fyllemat hos moster sen, ja. I sängen var jag halv 4 och trött som bara den.

Jag känner att jag måste prata med Anna idag om det verkligen var så att jag pratade med Gustavs lillebror i telefon, på engelska dessutom, och sa att jag älskade honom? Jag har ett vagt minne av det men jag är inte säker på att det hände. Jag tror jag stannar där och behåller de andra pinsamma sakerna jag gjorde under kvällen för mig själv.

Hoppas ni hade ett härligt nyår och får ett bra 2009.

Idag är jag allmänt seg och har tillbringat dagen med att titta på vänner och njuta av lite Ben&Jerry's. Har även klickat hem de två fösta Harry Potter böckerna så jag får läst de också. Line säger hur det tillhör hennes barndom att ha läst om Harrys äventyr så jag antar att jag också får göra det. Nu ska jag drömma mig in i en annan bok för att slippa göra annat.

God dag.

Kommentarer
Postat av: Line

Duktig Ina :D

2009-01-01 @ 23:50:37
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0