I'm always lookin' out my own eyes

En sammanfattning av min helg är på plats. I fredes myste jag på EH med fina flickorna Nelly, Stina och Rebban. Vi snackade skit och drack chai! På kvällen var jag, Nelly, Hanna, Hanna och Sofia på bio och såg The curious case of Benjamin Button. Den var underbart fin och ett par tårar fälldes under filmens gång. Trots att den varade i ca. 3h så var den absolut värd att se. Att Benjamin spelades av Brad var inte illa det heller. Jag och Nelly hade turen med oss att Hanna fått sitt körkort så hon körde oss dit och hem.

Igår så var jag med mamma och pappa i stan och jag köpte mina balskor. De är jättesnygga. Heja Bianco att de ger 20% rea till Polhemare! Sedan var vi i Malmö hos min kusin och då satt mitt kusinbarn som precis fyllt 5 månader och myste i mitt knä. Jag älskar honom. Gabriel är jättesöt! Efter det åkte vi till min bror och Linda och åt lasagne och kakor. Gott. På kvällen chillade jag extremt mycket med att kolla på The Green Mile (äntligen) som är jättebra.

Idag har jag endast städat lite och kollat på Babel som också är bra. Blir nån till film senare och så måste jag skriva min självutvärdering till projektarbetet och skicka in den också. Det har verkligen varit en filmhelg för min del, men klaga gör jag icke. Imorgon är det ki box. Ja.

En sak till. Jag gillar Johnny Flynns skiva. <3


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0