Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris...

Ö-dagar är något av det skönaste som finns. Idag har jag varit på banken och fixat visakort, internetbank och telefonbank. Jag känner mig lite vuxen nu fast det egentligen inte är SÅ vuxet. Sedan bar det av till Lund med Line, cvid lunchtiden. Vi fikade på espresso house med Stina och Rebban och det var hur mysigt som helst. Borde bli obligatoriskt att träffa de oftare.



Och ni anar inte hur mycket jag verkligen vill åka. Jag har spenderat ganska mycket tid denna kväll med att prata med Katti om GB och om vart man ska bo osv. AH, jag borde nog ta och prata mer med mamma och pappa om det hela, få de informerade om saker och ting. Jag har i alla fall beställt brochyrer hem nu och ska läsa igenom de och få lite mer kunskap. Det ser inte så pjåkigt ut, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0