Kung David och Samson!?

Det har verkligen varit en ytterst bra dag i dag faktiskt. Tog mig upp ur sängen vid 09:00 och planerna var att äta en rejäl frukost och sedan plugga. Det sistnämnda gick mindre bra. Jag valde istället att spendera två timmar med att kolla på två Chuck-avsnitt. Ah, loving it. Tack Line... eller nåt? Vid ett var jag på banken och satte in pengar på kontot. (Jävla friskis säger jag bara). Sedan vid halv två satt jag på bussen med Nelly och njöt av sommarplanerna som lät bra. Pengar är jag dock i stort behov av. Sedan befann jag mig hos polisen ett tag och tog ut mitt pass som var... sådär, fult. :S

14:40 började svensklektionen som var min enda lektion i dag. Onödig må jag säga. Vi hade betygsnack och gjorde en utvärdering. Jag kunde lika gärna varit hemma och tittat på Chuck. Detta gjorde jag i vilket fall som helst när jag kom hem. Ge mig fler nya avsnitt, tack.

Kvällen har jag i alla fall spenderat med att skriva min svenskpresentation om Jeff Buckleys Hallelujah. Är äntligen klar och förhoppningsvis går det bra i morgon. Ett plus är att jag får öva min engelska på svensklektionen. Christina blir nog glad.

Nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0