Mens är inte kul!

Jag har känt mig äcklig hela dagen och det är inte den bästa känslan kan jag säga er. Känner mig fortfarande äcklig och har ont i magen och är varm. Jag hatar mens. Jag är inte den som brukar må dåligt men har gjort det nu i två dagar. GÅ ÖVER!

Slutklagat nu i alla fall. Presentation om Hallelujah-låten i dag. Det gick ganska bra och Åsa, svenskläraren, verkade gilla låten otroligt mycket att hon började sjunga för mig och Josefina lite. Jag förstår inte. Är det inte pinsamt? Men ja, hon bjuder på sig själv? Eller nåt. Jag hade turen att Nelly utnyttjade Elias efter skolan i dag så hon åkte hem med mig. Sällskap på bussen är trevligt. Nelly, jag har kollat lite på Tunisien och jag är so up for it. Sjukt härligt ser det ut att vara :D.

Nu har jag knåpat lite med powerpointen inför fredagens redovisning i juridik om konkurs. Den ser rätt fin ut om jag får säga det själv. Fortfarande mycket att göra men jag har morgondagen och torsdagen kvar, så det är ingen brådska.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Borde kanske börja läsa den fjärde och sista boken i Twilightserien? Jag vågar dock inte. Om jag börjar kommer jag inte kunna sluta läsa och då kommer skolgrejerna få lida. Får se.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Line

Haha älska rubriken! Men nä det är inte kul :( Och sluta göra planer utan mig? :(

2009-01-27 @ 20:18:03
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: nelly

Mina föräldrar är sjukt negativa till Tunisien, tydligen inget bra ställe alls... Men jag kan inte riktigt släppa det, vi får väl kolla vidare. Och Snacka med Line!

2009-01-27 @ 22:21:25
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du känner dig bättre idag :)

Prag är oerhört vacker och jag tänker definitivt åka dit igen!

2009-01-31 @ 15:25:20
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0