Mysfredag

Typ en av de mysigaste fredagarna någonsin i går. Under min håltimme mellan 11:00 och 13:15 gick jag och Mathilda och bokade håruppsättning, så nu är det fixat. Efter det mötte jag upp en gammal vän, Vanja, som jag inte träffat på jättelänge. Vi åt lunch på coffe break och pratade om allt. Jättetrevligt. Jag är för övrigt väldigt glad att jag tar mina nyårslöften så seriöst och bra.

På kvällen, vid sextiden, anlände jag och Hanna till Sandby hem till Sofia. Vi gjorde en massa suchi som var övergott. En jättegod soppa dessutom. Till efterrätt bjöds det på chokladpudding med hallon och jordgubbar. MUMS! Vi avnjöt kvällen framför tv:n och kollade på Let's dance och hur förvånansvärt bra Morgan var och hur Blondinbella bara skuttade fram. Det var mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0