Seghet

Alltför sega dagar efter nyår har gjort att jag inte orkat uppdatera min blogg. Det har i och för sig inte hänt något märkvärdigt. Jag har tagit tag i mina nyårslöften, vilket jag är nöjd över. I morgon ska mamma lära mig tvätta, jag ska även laga maten. Jag har dessutom tagit kontakt med en gammal vän som jag ska träffa nu när skolan börjar. Något jag är jätteglad över är att jag ska få min balklänning uppsydd och nästa helg ska vi till Malmö och handla tyg. YES!

Igår umgicks jag med Line, Nelly, Hanna, Stina och Rebban hos Line och det var trevligt. Alla cravade godis och popcorn så det åts det mycket utav. Idag  är jag svullen på höger sida om halsen, precis under käken och det gör lite ont. Hoppas på att jag bara har kommit åt en förkylning. Ikväll ska jag ta det lugnt och endast kolla på film. Burn after reading och Vicky Cristina Barcelona.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Line

Vicky Christina Barcelona är helt cp xD

2009-01-03 @ 19:51:42
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0