Sista dagen på detta jullovet

Idag har jag varit i stan med Line och suttit och druckit chai latte (särskriv?) och ätit scones. För att göra detta var jag tvungen att ta mig upp redan klockan 09:00 och det kan jag säga er, det var inte det lättaste. Vi satt väl och fikade i några timmar innan vi shoppade loss på apoteket. Ja, ni läste inte fel. Resten av dagen har jag spenderat hemma med att kolla på det nya 90210 avsnittet och inget annat vettigt. I skrivande stund halvligger jag i datorstolen med ögongen halvöppna. Det är även skolstart imorgon och inledning av den sista terminen på gymnasiet. Det skall bli jättekul samtidigt som det kommer bli jobbigt.

Äh. Nu ska jag kolla på en film. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0