Still holding strong

Helgerna fortsätter att hålla måttet och det har varit ännu en underbar helg. I fredes tränade jag med Kajsa ett tag och vi kände oss min sagt duktiga efter det. När jag kom hem dog jag lite av trötthet och vid åttatiden var jag hemma hos Nelly och kollade på Let's Dance och krängde grönsaker med dippa. Gott var det ja.

Igår var jag helt inne på att spendera förmiddagen med att läsa den sista Twilightboken, men så blev det inte. Min kusin kom som en överraskning och jag umgicks med henne ett tag, framtill dess att hon somnade redan vid två. Vid sex tog jag mig till Line och vi gjorde pizzascones och bakade kladdkaka. Gott blev det och det avnjöt vi framför lite Chuck och sedan filmen Fool's Gold. Line gjorde så att jag fastnade för Chuck igår och nu måste jag kolla vidare.

Idag har jag och Nina kollat på film, dansat och skrattat som bara den, innan de begav sig hem. Sedan har jag fortsatt att kolla på Chuck och tagit det lugnt. Härlig helg, minst sagt. Snart ska jag fortsätta kolla vidare på det.

Adios

Kommentarer
Postat av: Nelly

Chuck? :O

2009-01-26 @ 08:40:15
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0