All dressed in love

Efter en underbar helg sitter jag här och önskar att den kunde spelas om igen.

Fredagen tillbringades med kärt folk från Sp3f då det vankades klassfest i Staffanstorp hemma hos Linus. Dock var det först lite av en förfest hemma hos Astrid. Kvällen blev väldigt lyckad och det var hur kul som helst att träffa resten av klassen som man inte sett efter studenten.

Lördagen blev lite av en seg dag och av den anledningen tog jag mig till Malmö, med mat och bakelser, hem till min bror och Linda och avnjöt en myskväll hos dem. Filmvalet var definitivt à la Ina. Det blev 17 again med självaste hunken Zac Efron.

I söndags var jag en sväng inom center syd där ett par gladiatorskor inhandlades. Blåa, var de dessutom. Kvällen bjöd på en Nelly och gamla barndomsvideos på henne och Molly.

Igår kväll mötte jag och Hanna upp Nelly och Anna i stan och det blev först mat på Bk. Sedan, efter många om och men om vart vi skulle slutade vi upp på Wrap House uteservering med en kall öl. Gott ska det va.

Resten av veckan bjuder också på mycket skoj men det som ligger på topp just nu är helgen.

Kommentarer
Postat av: mathilda

ina:D jag skulle behöva snacka med dig om fredag! men jag loggar in på msn sen för du verkar inte vara inne nu! puss puss

2009-07-15 @ 18:56:36
Postat av: katti

Vad händer i helgen?:) nykfiken katti

2009-07-15 @ 23:51:14
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: katti

vad mysigt!:)

2009-07-16 @ 21:27:24
Postat av: katti

Blir inget med den senaste skolan, programmet hade inte mönsterkonstruktion (vilket är den delen jag vill åt). Inte ångrat dig om att dra till the London? ;) Im still up.

2009-07-16 @ 21:28:22
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: katti

www.favoritsaker.se

www.bluebox.se

är dem jag brukar hitta en del knasiga prylar på:)

2009-07-16 @ 21:29:14
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0