Fix the world up for you

Men herregud, rent ut sagt, vad jag är dålig på att uppdatera. Anledningen är att jag har haft för mycket roligheter att göra och har inte orkat sätta mig vid datorn alls, nästan.

Jag har hunnit med en massa. Det bästa på senare tid har varit en övernattning i Blentarp med Anna, Nelly och Hanna. De två dagarna inkluderade en roadtrip, film och mys, hundar, pannkakor och bad i Sövdesjön. Mysigt minst sagt. Nu när jag tänker efter så har många dagar inkluderat en Nelly och en Anna - men jag klagar inte alls.

I torsdags spenderade jag hela dagen med Josefina. Vi stekte vid hennes pool i sisådär fem timmar. Kortspel, solning, bad och mycket prat och skratt utgör en jättebra dag.

I lördags var jag utomlands. Alla faktorer för att jag skulle vara utomlands var inkluderade förutom kanske den viktigaste? Jag var inte utomlands. Jag och Stina spenderade dagen hos Nelly där vi solade, badade, pratade, skrattade, åt grillat samt goda efterrätter (ja, plural) mhm.

Idag har också varit en perfekt dag. Har tillbringat den i Lund med några av världens finaste människor. Fika avklarades samt en tur inom Nova med Josefina och sedan lite träning på Friskis. Det var verkligen på tiden att träningen togs upp igen. Som Josefina sa; "Nu när vi är arbetslösa har vi inget att skylla på för att inte träna." Vilket är sant. Vi kanske är fit till beachen 09 i augusti ^^ haha.

Nej, det var väl det.. ska försöka bli bättre med uppdateringarna, men jag lovar inget. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Hanna

SVIKARE :( Du får hänga med ut nästa gång ;)

2009-07-07 @ 01:39:53
URL: http://hannicken.blogg.se/
Postat av: mini

Fin blogg du har :)

2009-07-07 @ 02:00:51
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, jag behöver hjälp med att välj ut en ny mobil, gå till blogg för att hjälpa mig :)

2009-07-07 @ 02:00:52
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: katti

Låter som du har haft det trevligt! :) Mys på det<3

och Tack! Men svaret blev uppskjutet, får det inte förräns imorgon, ihh! Vet du om du har kommit in?

2009-07-09 @ 11:19:34
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0