And so the lion fell in love with the lamb

Gårdagen var ganska så lugn. På förmiddagen var jag inne i Lund en sväng och köpte present till våra två lärare med Mathilda. Därefter blev det även en vända inom skolan för att tömma skåpet. Det kändes konstigt att det var en av de sista gångerna jag går inom de korridorerna innan jag tar studenten. Kändes jätteskönt men ändå inte (på en väldigt lite skala). Nelly kom även hem till mig på eftermiddagen och vi pratade om balen och hur det var samt åt Pigall som är övergott. Kvällen spenderade jag med att se på Twilight och sen The Notebook. Den sista har jag sett jag vet inte hur många gånger men den sviker aldrig.

Idag ska jag inte göra alltför mycket heller. Ska hem till Josefina och ha mys med henne, Ylva och Carro. Ska bli ytterst trevligt, som alltid. Ikväll så ska mamma endast sy upp min studentklänning.. mer har jag inte planerat.

3 dagar kvar till studenten!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Mathilda inte bjuden..=(

2009-06-06 @ 16:55:36
Postat av: kajsa

inte kajsa heller :/

2009-06-06 @ 17:29:37
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0