Helgens bravader

Ett tag sen jag skrev men jag har ändå hunnit med en del. I fredags var det avslutning i domkyrkan och det slutade med att jag fick ett stipendium på 400 kr samt att en klassfest inplanerades. Hade varit kul om den blir av.. men vi får se. Time will tell. Efter avslutningen fikade jag, Line och Katti i väntan på att klockan skulle slå halv fem då vi tog bussen till St. Lars och grattade Nelly till studenten. Sved lite att man redan tagit den för den dagen var den bästa i mitt liv, hittills i alla fall. (Igen, tack) Bar av till Anna där jag lekte med Troll och gjorde grimaser till Juno (måste vara den roligaste bebisen ever). Jag och Anna tog oss sedan till Hanna och åt mat och roade oss och sen fortsatte vi till Nelly där vi åt mer och drack ännu mer. Mmm. Inget Tegnérs för mig på kvällen, men det hade jag inte råd till.

Igår tog jag mig till Lund. Köpte ett hänge till mitt halsband och en plånbok. Sedan tog jag mig till Kulturen och fikade med mina två mostrar mfl. Och nu; hör och häpna: vi gick på promenad i stadsparken och vad gjorde vi där om inte mata ankorna. Japp. Smått pinsamt men man får ge sig när man har släkt från Serbien på besök för första gången.

Idag har vi varit i min mosters koloni i Lund och grillat. God mat sitter aldrig fel.

Imorgon blir det en promenad med Nelly eftersom jag inte får plats i bilen på väg till IKEA. Men det är okej, får jag inte åka till IKEA så umgås jag gärna med min bästa vän. Tisdagen bjuder på förändring... äntligen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: katti

Hur är det att ha släkten här annars? :)

2009-06-16 @ 12:25:42
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0