Kortklippt och rödhårig

Två fina dagar på rak har jag haft och båda har inkluderat en Nelly.

Igår åkte hela min familj till IKEA och jag fick inte följa med eftersom det inte fick plats i bilen. Typiskt. Dock förstörde detta ingenting då jag tog mig till Nelly istället och vi hade det mys med lunch och Harry Potter #5. På kvällen gicks det en långt drygt 6 km promenad runt Bjärred, vilket var jättetrevligt. Perfekt väder. Nakenbadarna var dessutom på plats. Tummen upp för dem?

Idag har jag tagit med mig Nelly och Hanna till Malmö för att titta på när jag klipper mig. Nu har jag fått kort hår (sisådär 20 cm kortare) och det har fått en mörkröd färg. Jag är jättenöjd och glad över att jag gjorde det. Efteråt vankades det fika på Espresso House i Lund. Perfekt dag med andra ord. Jag har även hunnit inom Line och visat upp mitt hår samtidigt som jag lånade hennes Harry Potter-böcker. Sen blev det en vända inom Josefina också. :)


Kommentarer
Postat av: katti

Det blev verkligen skitsnyggt!

Du passar i det väldigt bra!:)

2009-06-17 @ 00:13:11
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0