STUDENT 2009

FY FAN!!! JAG HAR ÄNTLIGEN TAGIT STUDENTEN OCH JAG KAN INTE FATTA DET! DET ÄR SINNES BUT I LOVE IT!

I tisdags tog jag studenten och SP3F upphörde samt hela årgång 09 på Polhem blev fria. Det var en underbar känsla och jag kände mig så lycklig. Har inte känt mig så lycklig på ett tag och hela dagen var lyckad. Supande, dansande, kärleksförklarande, kramar och tårar. En känslofylld dag som faktiskt är obeskrivlig. Man kan inte tänka sig hur känslan är förrän man själv tar studenten. AH! <3

Nu är det över och det är sjukt sorgligt men just nu försöker jag tränga bort det och tänka på hur bra min studentdag var. Ångesten orkar jag inte riktigt med ännu. Bilder kommer upp senare.. Jag lovar.

Nu ska jag ta och vila och njuta av att jag är ledig. Jag har lämnat det gamla livet som var så bra och ska inta det nya. Skrämmande och antagligen ångestfyllt om någon vecka eller så..


Ciao, for now.

Kommentarer
Postat av: Line

Helt svårt att bestämma sig för om man ska vara ledsen för det man kommer att sakna eller om man ska vara lycklig för allt som kommer att hända... JOBBIGT!

2009-06-11 @ 18:53:50
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

FY FAN VAD VI E BRA!

2009-06-13 @ 17:59:09
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0