Voting time

Eftersom gårdagen var jättemysig så har jag inte så mycket planerat idag. Men det jag har planerat är ytterst viktigt. Om sisådär två timmar ska jag och pappa ta oss till Alfredshäll och rösta! Ja, för första gången får jag rösta och det känns skönt. Pappa har jag med mig eftersom han måste guida mig i hur man gör osv om jag inte förstår det själv. Men det ska nog gå bra. Därefter vid fyra tiden ska jag in till Lund och fixa med lakan till flaket med andra klasskamrater innan jag tar mig till min bror på kvällen för att ockupera hans kamera.

Bara två dagar kvar till studenten!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Ina, tror jag kör på den faktiskt :) Tack för igår också förresten!

2009-06-07 @ 14:20:06
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0