-.-

Just nu sitter jag och är otroligt trött. Mitt huvud känns ganska så tungt och det hjälper inte att jag måste sätta mig ner och börja plugga juridik. Det är prov på fredag och jag har inte pluggat något alls. Illa. Dock är det Ö-dag imorgon vilket gör att jag kommer få plugga ytterst mycket då.

Imorgon fyller Anna hela 19 år. På lördag blir det fest för henne och Martin. Det ska bli kul. Högskoleprovet då också som jag kommer helt och hållet losa på. Gjorde några gamla tal eller vad man ska kalla de och jag fattade ingenting. Känns skönt.

Kommentarer
Postat av: nelly

jag fattade ingenting heller! Speciellt inte diagrammen...

2009-03-26 @ 16:31:57
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0