20-23 mars

Det har hänt mycket denna helgen så jag har inte haft tiden till att uppdatera - eller orken för att vara ärlig.

I fredags var det klassfest som vankades i Lomma. Jag och Josefina anlände till Mattias på förfest sisådär en timme efter alla andra så det var i princip bara att sätta igång med drickandet direkt när vi kom innanför dörren. Dracks gjordes det men måttligt - hos Mattias i alla fall. Vid halv tio anlände vi hos Emil där klassfesten skulle hållas och snacka om vad kul det var. Då satte festen verkligen igång och alla började sjunga, dansa och dricka.. ja allt. Det var verkligen sjukt kul och överträffade långt över förväntningarna. För att inte gå in på alltför många detaljer som gör att jag skämmer ut mig så kan vi väl säga att det blev för mycket när en halv vodka hade druckits upp och jag spenderade sista halvtimmen med att spy på toaletten. Som tur var fick jag skjuts hem av Josefina och Elias och jag däckade direkt.

I lördags så kan man minst sagt säga att bakfyllan inte var nådig. Jag mådde illa och hade ont i huvudet som in i helvete. Dagen spenderades med att till och från sova - fram tills halv fyra på eftermiddagen. Jag stod inte ut med mig själv här hemma och kände att jag trots bakfyllan behövde sällskap. Tur var att jag hade en inplanerad kväll med Nelly och Anna. Tacos lagades det och sedan tjockade vi oss framför tv:n med ett avsnitt Robinson och ett stycke Elle-tidning i högsta hugg. Jag var dock hemma redan halv 11 och somnade direkt.

Igår var jag fortfarande väldigt seg men som tur var skulle dagen vara ganska lugn. Mamma lagade god mat eftersom Miran och Linda skulle komma på middag. Middagen avnjöts och mer gjordes inte under kvällen.

Idag i skolan så kan man lugnt säga att alla skrattade åt varandra när vi möttes. Jag som trodde att jag mindes allt av kvällen fick höra ett antal saker som jag helt hade glömt. Minnesluckor är bra ibland. Jag lämnar det där. Det är för pinsamt för att ens tänka på.

Slutsaten för dessa dagar lyder: SP3F är en förjävla härlig klass som verkligen borde haft klassfest innan och som bör ha klassfest snart igen, innan studenten. Att dricka en halv vodkaflaska är helt fel på alla nivåer som finns för otrevliga bakfyllor är en säkerhet då. Jag har dessutom fantastiska vänner som tar hand om en och bryr sig ytters mycket.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går att dricka en halv vodkaflaska på en kväll, tricket är bara att inte göra det under för kort period :P haha. Då fungerar det fin-fint.

2009-03-23 @ 21:04:26
Postat av: Ina

Haha mjo, i och för sig. Dock i detta fallet var det under en för kort period. :P

2009-03-23 @ 21:51:27
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

Finns en till som läser hela inlägg! Låter som att du haft det kul i helgen! :) Antar att det inte mer så mycket alkoholhaltigt för din del på preparty, om du ska gå?

2009-03-23 @ 22:34:29
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0