Casablanca

Sitter här och svettas ihjäl av all alvedon jag behövt få i mig. Det är inte så jättemysigt. I samband med detta pluggar jag juridik och jag måste ta mig igenom sisådär 60 sidor idag i alla fall. Tufft, I know. Mår fortafrande sjukt dåligt och känner inte riktigt att något vill gå som jag vill.
Anyway, igår kväll reste jag bak till andra världskriget och tittade på Humphrey Bogart och Ingrid Bergman skildra Rick och Ilsa i Casablanca. Den var för övrigt väldigt bra och jag tror faktiskt att svart-vita filmer är ytterst underskattade!

Kommentarer
Postat av: nelly

Hur sjuk är du? Orkar du bli våldgästad ikväll? :)

2009-03-07 @ 15:41:10
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0