Fredagen > tummen upp!

Det är äntligen helg, dock får jag tyvärr inte så mycket vila denna helgen. Idag fick jag slappa av mig ganska mycket i alla fall.

Det har varit en sjukt härlig fredag innheållandes mycket skratt och trevligt sällskap. Skolan gled igenom väldigt bra. Hade prov i juridik b och det kändes som att det gick bra. Får hoppas på det. Efteråt skulle jag ha engelska men Christina var sjuk så vi fick ledigt - dock stannade jag och Arion och skrev vårt manus i skolan. Från 13:00 - 16:00 satt vi i skolan. Självklart så skrev vi inte på manuset under hela denna tiden.. kanske bara till 14:30 lite sådär till och från. (Bör tilläggas att vi inte ens blev klara med manuset!) Hayat satt med oss och sedan kom Elias också och lekar av olika slag kördes igång. Mestadels historia, geografi och årtal. Jag satt mest och skrattade hela tiden för att de gamblade med pengar och var helt konstiga. Det var kul i alla fall. Bra start på helgen.

Väl hemma möttes jag av att mamma gjort en macka till mig. Det var sött. Vid 17:30 hade jag hämtat ett paket på Statoil innehållandes min bok - The book theif - och tagit 132:an till Malmö. Jag och Linda gick och köpte:
  • pizza
  • pastasallad
  • 2 st chocklad
  • chip med dippa
Otroligt gott och tjockigt hade vi det ikväll framför Let's dance finalen. Tycker dock både att det var synd och kul att Magnus vann. Kul eftersom han är så söt och charmig och för att han har utvecklats mest av alla under hela säsongen. Däremot är det tråkigt eftersom han inte är ens i närheten lika bra som Laila är. Men men...

Gah, måste sova nu. Imorgon är det högskoleprovet som ska göras och jag förväntar mig inte att jag ska ens få över 1,0. Lär vara så dåligt att jag inte ens delar med mig av mitt resultat. Kvällen bjuder dock på festligheter hemma hos Anna eftersom hon och Martin firar sina födelsedagar.

Sängen nu. God natt!

Kommentarer
Postat av: nelly

haha, jag känner likadant! Ska vi berätta för varandra om det är jättedåligt?

2009-03-27 @ 23:17:38
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag vet hur det känns, gick inte 100 för mig=/ vill inte ha resultatet

hur gick det för dig?

2009-03-29 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0