Lover, you should've come over

Jag har suttit framför datorn nu i cirka fem timmar snart och skrivit på min engelskauppsats. Jag har skrivit jag har tagit bort det, skrivit något nytt och tagit bort det igen... Nu har jag äntligen fått ihop 2 sidor, men uppsatsen ska vara på 3. Mitt huvud vill inte tänka klart längre så jag ska gå och lägga mig nu och så får jag göra klart den imorgon i skolan, på något vis, eller sen när jag kommer hem.



Klassfest i Lomma imorgon dessutom. Får se hur det blir.
Förhoppningsvis kul!

God natt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ääh det är sånt som händer Ina! Lite synd att det blev så bara. men ingenting du ska må dåligt över! Bättre lycka nästa gång ;) och jaaa han sprang hem, han är galen xD

2009-03-21 @ 20:00:56
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: katti

Twilight var skitbra! du vi får nog slåss om honom ändå..

2009-03-22 @ 11:38:38
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0