Melodifestivalen

Tycker det är ganska kul att jag har i princip slängt bort hela lördagen med att inte göra någonting vettigt. Vaknade i morse vid 10 och åt frukost. Somnade sedan igen vid 12 och vaknade inte förrän 15. Sen har jag inte gjort något kul, endast kollat på tv och degat. Nu i kväll har jag tittat på melodifestivalen med mamma och pappa. Min röst gick till Måns men det var någon operasångerska som vann.

Bara för att hålla samma tema på dagen tänkte jag lägga mig och se en film eller något. Tyvärr har jag bara krigsfilmer från andra världskriget hemma (som jag inte sett) som jag måste se imorgon till historieuppgiften. Kanske tar och sätter igång några vänner-avsnitt istället. Det går aldrig fel.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, detsamma gäller dig! Säg till när du kan träffas, så kan vi säkert lösa det :)

2009-03-15 @ 13:44:28
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0