Not an easy day to forget

Jag är helt utmattad. Jag orkar inte att min näsa är täppt och rinner konstant, att mina ögon kliar, att mina öron är täppta, att jag är hes och att jag hostar förfärligt. Jag orkar inte. Allt på en gång också. Det var ju inte mycket roligare efter att min bror bara skrattar åt mig i telefonen när jag anstänger mig att göra några läten över huvud taget. Okej, lite kul var det. Jag kan nog med säkerhet säga att jag inte är den trevligaste att umgås med när jag är sjuk. Jag är en hand full då. Tycker synd om mina föräldrar som bara vill väl men jag som snäser till för minsta lilla eftersom jag är irriterad av denna förjävliga förkylning.

Sorgligt nog har det även varit den tråkigaste lördagen någonsin, vad jag minns i alla fall. Jag har pluggat hela dagen.. inte för att jag kommit jättelångt, men ändå. Är själv hemma nu och jag hade hellre varit hemma hos Line med fina vänner men jag är för sjuk för det. Vill dessutom inte smitta Line ännu mer så att det finns en ännu mindre chans för henne att få bort sin förkylning. Den har hållt i sig alltför länge nu.

Nu ska jag hitta på något. Funderar på att se någon film men det är ingen som intresserar mig sådär jättemycket för tillfället. Gah, jag behöver verkligen sällskap!

God natt.

Kommentarer
Postat av: Line

haha tack för att du tänker på mig ^^ jag är nog ett hopplöst fall dock, bihålsinflammationen är på väg.. kill me?

2009-03-08 @ 00:34:07
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0