Nyklippt

Visst måste man älska det svenska vädret. Det går från en solig och skön morgon till en snöstorm framåt kvällen. Sweet. Och det är Mars. Herregud, vädergudarna borde kolla kalendern. '

I alla fall, det har varit en bra dag. Två lektioner idag; matte och religion, sedan slutade vi. Jag kom hem, såg det senaste avsnittet av Brotthers & Sisters innan jag somnade till tre. Pluggade i en halvtimme sen kollade jag på tv och tog det lugnt. Helt plötsligt var klockan sex och det bar av till Malmö för klippning. Nu är jag hemma, nyklippt och fin. Dock syns det inte så mycket och det är bra. Ska vara långt (och det medför tyvärr tråkigt) till balen så att jag kan ha fina långa lockar.

Snart börjar Criminal Minds som jag ska kolla på och sen måste jag läsa igen häftet till morgondagens prov snabbt innan det blir sängen.

Ja, onödigt inlägg. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, jag är så trött på det svenska vädret! Nu får vädergudarna skärpa sig! ;)

2009-03-12 @ 22:02:41
URL: http://allovertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0