Ö-dag

Ö-dag idag. Var i skolan vid 13:00 för att få information om hur man ansöker till högskolan. Det var bra information så det känns skönt att ha fått det gjort. Jag bör plugga juridik b just nu men det lockar verkligen inte. Jag har inte ens tagit mig igenom immaterialrätten. Illa. Det är prov imorgon så egentligen har jag inget val - bara att återvända till plugget.

Morgondagen är efterlängtad. Det är min enda dag jag får ta det någorlunda lugnt och det ska jag göra i Malmö med Linda som sällskap. God mat och Let's dance final står på listan.

See ya!

Kommentarer
Postat av: katti

Lycka till på provet! =)

2009-03-26 @ 22:33:38
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0