Sjuk dröm

Måndag igen. Veckorna går väldigt snabbt förbi och det är både bra och dåligt. Ge mig studenten men ge mig mer tid med mina vänner!

Juridiken var väldigt seg i morse. Vi gjorde ingenting. Efter juridiken tog jag mig till stan en sväng och kollade på lite kläder och skor, men jag hittade inget. På engelskan fortsatte vi att kolla på filmen Ray som för övrigt är jättebra. Svenska sista lektionen - lika dryg som alltid. Efter skolan tog jag mig till Nova och kollade på lite fler skor inför studenten och jag hittade ett par urgulliga som jag faktiskt tror jag ska köpa imorgon. Gah, pengar behövs!

Fick reda på all information inför högskoleprovet (hog(r)skoleprovet, Kajsa!). Jag ska befinna mig från 08:30 - 16:20 på Spyken, av alla ställen. Jag som hoppades på Polhem. Dock är det inte så jättefarligt eftersom Nelly också ska vara där.

Just ja, måste berätta om det sjukaste drömmen jag hade inatt. Jag förstår mig inte på den alls.
Det var i alla fall studentdagen för oss Polhemmare och ingen hade fått sina studentmössor förrän denna dagen. Alla utom vår klass hade fått de och vi skulle tydligen inte få några. På väg till platsen där alla 3:or skulle mötas tjurade jag på flaket. (Jag förstår inte varför vi tar flaket till den plats vi ska till). I alla fall... alla går in i rummet förutom jag, som tjurar och är irriterad. Jag går till en gyttjepöl och stampar lite. När jag kommer in i rummet är alla tysta och kolla på mig. Sedan börjar alla applådera för Arion. (Weird, I know). Helt plötsligt går han fram till mig och säger att han ska flytta. Jag bara "Jaha, vad kul." Så berättar han vilken gata han ska flytta till. (Jag fattar ingenting). Sedan berättar han att han ska flytta idag och att han skulle flytta utomlands (till ett konstigt land) :S
Jag förstår inte denna drömmen alls. Tydning, ja tack!

Nej, men imorgon ska jag i alla fall till Malmö och fika och äta middag med min brors tjej, Linda. Efter det ska jag ta mig till stan där jag ska på bio med Nelly, Molly och Victor. Marley and me är vad som gäller.

Nu måste jag börja med engelskan ><

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0