Studentklänningen beställd

Söndag i dag och det känns inte alls tråkgt faktiskt. Det kan i och för sig bero på att mamma var snäll nog och beställde min studentklänning med mig nyss. Den kommer om cirka 10 dagar så får se om den passar så som den ska och att jag är nöjd. Can't wait. Det är en vit och guldig tubtop-klänning. Väldigt enkel och väldigt fin. Får visa den när den kommer.

Nej, jag får väl ta och fortsätta att städa mitt rum nu för sen måste jag kolla på två filmer om andra världskriget, som jag nämnde igår, till historieuppgiften.

Trevlig fortsatt dag.

Kommentarer
Postat av: Line

Vart beställde du den ifrån då?:)

2009-03-15 @ 15:04:15
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0