... Polisen?

Jag är så himla stressad för tillfället. Jag har en hel engelskuppsats att skriva, på tre sidor, och jag har inte ett skit. Jag är fast och kan inte komma på något alls. Väldigt irriterande. Tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan jag fortsatte.

Gårdag var väldigt bra. Efter skolan åkte jag inom Nova och köpte ett par urfina studenskor, så nu är skobiten helt avklarad. Tog tåget till Malmö sedan och tog mig hem till min bror där jag fikade med Linda och lagade mat. Bakadpotatis blev det och det var verkligen jättetrevligt. Vid halv sex mötte jag Molly och Victor innan vi träffade Nelly på biografen. Såg Marley and Me helt gratis med en gratis chipspåse. Sjukt söt film och man förälskar sig så i hunden. Jo, jag grät som bara den och den rann nerför kinderna. (Ingen kommentar, Line). Väl hemma såg jag One Tree Hill innan det blev dags att lägga sig.
Ingen märkvärdig dag i skolan idag faktiskt. Hade en föreläsare i immaterialrätt på juridiklektionen idag och jag fann det väldigt intressant och lockande faktiskt. Ledningshearing sedan där eleverna fick ställa frågor till rektorerna på skolan. Var väl inte så jättegivande, men... Efter skolan fikade jag med Katti ett bra tag och vi kom fram till en massa frågor, 15 stycken, för att vara ärlig, till Bluberry. Jag håller båda tummarna för London!!!

Ni anar dessutom inte vad som hände nyss. Telefonen ringde och jag såg att det var från Malmö och innehöll en massa 2:or så jag antog att det var min bror i telefonen. Det ni bör veta innan är att när jag ringde min bror en gång så låtsatdes han vara polisen - jag sket på mig av rädsla (ej bokstavligt talat). Samtalet gick så här:

Jag: Hallå?
Man: Hej, vem har jag kommit till?
Jag: ... polisen!
Man: Polisen? Är det inte Stamenka jag kommit till?
Jag: (Skäms) Oj.. Jo, jag bara skojade. Jag trodde det var min bror så tänkte skoja lite med honom..
Vi brukar göra så ibland. Förlåt.. Stamenka bor här, ja.
Man: (Skrattar lite) Jaha, det var något nytt att höra..
Jag: Hehe. Vänta här kommer mamma..

Vem är bäst på att skämma ut sig? Jo, JAG!
Mannen visade sig vara Tele2-mannen och inte min bror, ja!

Nej, måste skriva i alla fall inledningen till uppsatsen ikväll. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Line

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA <3

2009-03-18 @ 21:47:13
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

hahahahahaha(telesamtalet)

fikan var mysig iaf!:P

2009-03-18 @ 22:03:02
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Line

Det är ju sant! Men du är helt underbar :D <3

2009-03-18 @ 22:23:13
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Nina

sjukligt vackra skor!



haha, jag är också rätt bra på att skämma ut mig (A)

2009-03-19 @ 17:50:37
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, jag kan inte på lördag :( <3 buhu!

2009-03-19 @ 21:44:10
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0