Welcome to the O.C, bitch

Gårdagens kväll var jättetrevlig. Jag åkte för att hämta med mig Nelly till Line men hon mådde inte så bra så jag begav mig till Line på egen hand. Försten dit med en Ben&Jerry's half baked och ja, jag var väldigt välkommen. Line och jag krängde glass innan Stina kom och sedan poppades det popcorn. En stund senare kom Nelly också och då började vår O.C.-kväll. Seth Cohen alltså <3

Idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett skit. Kolla på film möjligtvis. Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är nog inte så mycket att prata om egentligen, jag är mest blödig^^ men däremot MÅSTE vi ses snart!

2009-03-14 @ 16:17:05
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0