Fina dagar (fast jag inte är i Prag)

Det har gått ett par dagars en jag skrev sist och inte mycket har hänt för mig. Tjejerna festar till det i Prag, verkar det som. Det går vilt till, men det är bra det! Men, tillbaka till mig;

I torsdags umgicks jag med Nelly på kvällen och vi såg Fantomen på Opera - vilken jag inte tyckte var så jättebra. Men sällskapet var absolut första klass. I fredags träffade jag Elin och vi shoppade på Nova och åt lunch tillsammans. Mycket trevligt. På kvällen umgicks jag med Hanna och Nelly hos Hanna. Da Vinci-Koden, chokladhjärtan och tårta slog inte fel igår, nej. Idag har jag varit på Nova med mamma och pappa. Bytte mitt armband som jag köpte när jag var med Elin eftersom det gått sönder. Köpte även en berlock till det. Fick även med mig hem två par skor vilken var välbehövligt.

Fick precis reda på att ikväll ska vi till min moster och mamma har bakat blåbärspaj. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0