Fredag - ta slut?

Jag känner mig ytterst stressad just nu. Har precis ätit kycklingenchiladas som mamma lagade och de var supergoda. Jag vet inte riktigt varför vi äter de nu, så sent som halv elva på kvällen, men jag älskar det. Det är kul att vara annorlunda ibland fastän detta inte är något major. Nu sitter jag i alla fall och pluggar juridik b - marknadsrätt. Inte så kul, nej. Det är prov på måndag och jag började plugga precis. Härlig min helg kommer vara.

Förutom plugget så kommer jag i och för sig träffa alla fina människor imorgon då det vankas "överraskningsfest" för Rebecka. Situationstecknen är där för en anledning - hon vet om festen. FAIL!

Nu måste jag faktiskt plugga fastän jag mer än gärna hade krypt ner i sängen och satt på Twilight. Mmmh, får drömma om Edward Cullen ikväll istället. Sexy boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0