Helvetesmåndag

Det har varit en hemsk start på veckan. Ett jobbigt jurdikprov första lektionen som inte alls gick bra. Därefter en håla på 2 timmar med matteplugg - som inte gick jättedåligt men inte jättebra heller. Till sist var det ett köttigt nationellt prov i engelska - reading. Gick inte så bra, nej.

Dagen har inte blivit bättre. Läst filosofi och försökt fatta. Har inte kunnat bestämma mig för vilken filosof jag ska ta men har äntligen valt David Hume - så det ska väl fixa sig. Just nu försöker jag bli klar med kapitel 1. Matten gör mig tokig.

Jag vill bara att det ska vara fredag (inte p.g.a. NP i matte) så jag får umgås med tjejerna och avnjuta en god middag på Romana. DET behövs. Sen lördag med bio med broder min och Linda. Ah, helgen KOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0