Mhm, långhelg!

Det har varit en ytterst mysig långhelg måste jag säga. Igår tillbringade jag och Nelly förmiddagen med att shoppa loss på Center Syd och jag kom hem med två par nya bh:ar och ett par snygga solbrillor. Väldigt nöjd. Nelly fick också med sig en massa saker men det är oviktigt, hehe. Kvällen tillbringades hos Stina med Nelly, Line, Rebban och David. Vid 10 togs tåget till Lund och jag, Line och David krängde BK-mat medans övriga forsatte till Malmö. Fin dag, minst sagt.

mhm, <3

Idag har jag försökt plugga med det har inte gått så bra. Suttit och skrivit på min redovisning i engelska imorgon men jag är inte klar. Det gör i och för sig inget då jag börjat 12:35 imorgon. Sovmorgon <3

Nu ska jag lägga mig och njuta av ett par vänner-avsnitt. They just crack me up. Loving it!

Kommentarer
Postat av: Line

MIN fina vän! Love u!

2009-05-04 @ 13:57:37
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0