Ny bloggdesign

Nu har jag äntligen piffat upp min blogg lite (helt själv, bör nämnas). Kanske inte så mycket att skryta med men kan man inte så mycket om koder så är det fan ta mig ett bra jobb. Det fick bli lite Italieninspirerat. En bild från Venedig som header. Anledningen till Italien är för att det är mitt drömland att åka till. Alltid varit och kommer antagligen alltid att vara det. Nå, vad tycks med utseendet? Be kind!

I alla fall. Jag har kollat på det senaste avsnittet av Gossip Girl och Eli Stone och nu ska jag plugga lite svenska. Kommer nog sitta uppe rätt länge ikväll. Börjar inte förrän 12:35 imorgon så det är rätt okej.

Nu kallar plugget, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0