Riktig pizza och gott sällskap

Om en halvtimme ska jag ta bussen till Malmö men innan dess tänkte jag hinna med en snabb uppdatering om gårdagen.

Nationella i matte var inte att leka med. Det var jättesvårt och efter 3½ timme gav jag upp. Mer än hälften av uppgifterna kunde jag inte lösa på Del 2 och det säger en del. Dagen blev dock bättre när jag, hanna och nelly tog oss till anna för lite fördrink mm. innan vi mötte upp Line och gick till Romana. Dags att fira Anna med en middag fastän hon fyllde år för typ en månad sedan. Det var gott med riktig pizza. Därefter tog vi oss till Anna igen med en godispåse och en B&J's för att avnjuta lite skitsnack. Perfekt kväll.

Idag har jag hunnit att läsa ytterst lite jurdik och som sagt blir det Malmö snart. Ska på middag hos min bror och efter det ska vi och Linda se Änglar och Demoner innan vi avnjuter lite Eurovision. Blatten i mig försvinner smått? xD

Btw, jag har skapat en twitter också. En tumblr också. Det sistnämnda behöver ni inte tänka så mycket mera på.
Hej då. Robert Langdon kallar.

Kommentarer
Postat av: katti

Kul att de svarade iaf:). varför inget london? :( (inte sur)

2009-05-16 @ 18:23:36
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0