Uppskjutning



Jag försöker skjuta upp pluggandet rejält för det är så himla tråkigt och jag orkar inte. Jag har verkligen inte gjort det jag behövt dessa dagar. Detta är en bild på Issa i alla fall och hon är en sötis. Min brors mest lyckade bild, sa han, sen han fick låna min systemkamera. Den är fin och bra. I alla fall. Andra nyheter är att min kompis Elin idag fick besked om att hon fått en tvåa på Kobjer som hon budat på och hon lär väl flytta i sommar. Grattis till henne och jag har redan informerat om att jag kommer vara en regelbunden gäst hemma hos henne. :) Hade inte suttit fel med en helt egen lägenhet i Lund till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har hon råd med det? :O

2009-05-24 @ 22:24:42
Postat av: nelly

det var från mig ^^

2009-05-24 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0