"Very good... but not my favorite"

Igår var en fin kväll. Efter att inte ha fixat mig och blivit sen och efter att ha stressat mig till Nelly och anlänt äcklig begav vi oss till Line för att spendera en kväll med Chocolat och gottis. Min flickor är bäst!

Idag har jag äntligen varit i Malmö och fixat klart min balklänning. Det tog sisådär 3 timmar men  nu är den klar och händer i sovrummet. Det enda jag måste fixa nu är en ny balväska eftersom min har gått sönder. Jag orkar inte ens börja påpeka hur irriterad jag är över detta, och vi ska inte ens ta upp det faktum att det inte finns något kvitto! Får väl se hur det fixar sig imorgon när jag har mamma som följeslagare på Nova.

Efter Nova, vid två, ska jag till Nelly och se söt ut i klänning (mer vet jag inte) för att typ fira min födelsedag (som är dagen efter) med Line, Nelly, Anna och Hanna. Ska bli spännande vad som väntar.

Snart kommer gästerna och då blir det gottismaud. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Line

Muhahaha, I think you're gonna like it! :D<3

2009-05-30 @ 20:10:21
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0