Where did you sleep last nigh?

Jag är jättenervös. Imorgon gäller det och jag måste visa upp en bra sida av mig själv. En glad och optimistisk tjej som är seriös med vad för uppgifter jag får. Om jag inte varit tydlig nog så ska jag på anställningsintervju imorgon - den första jag någonsin varit på. (Lite dåligt faktiskt) Jag har precis pratat med Linda ett tag och frågat vad för sorts frågor jag kan förvänta mig imorgon och hon trodde det kunde komma; "säg tre positiva respektive negativa saker hos dig själv". Ah, sånt kan inte jag. Man måste ju vinkla de negativa så att de ändå är ganska positiva. Jag har kommit på två stycken i och för sig, vilket inte är dåligt. Men ja, ni får hålla tummarna för mig för jag vill verkligen och behöver verkligen detta jobbet.

Nej, nu kallar svenskan. Imorgon får jag träffa Josefina som ska berätta allt, samt Ylva och Carro. Har saknat dem som in i bomben. Önskar att jag också var med i Prag. Nästa gång.. kanske inte Prag, men nånstans, tjejer. Sen måste jag träffa Line också för jag vill höra om hennes vilda Pragdagar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0