Somebody to love

Det har varit en underbar helg. Otroligt att man inte vet exakt hur mycket man saknar någon förrän man återigen träffar dem. Jag och mina kusiner har haft det otroligt roligt med en massa prat och skrattande. Ibland kan det bli för mycket när vi ses, vilket jag tror Nelly fick en försmak av. Men det blir aldrig dåligt.

New Moon var i alla fall jättebra. Definitivt lika bra som jag trodde om inte till och med bättre. Som jag och Nina kommenterade; "Filmen har inte ens börjat och den är redan sjukt bra." Ni förstår när ni ser den.

Har precis slängt iväg ett långt mejl till Josefina. För tillfället spelas Queens bästa i högtalarna. Ikväll väntar te med tv-tittande. Briget Jones förgyller tvrutan.

Kommentarer
Postat av: katti

åhhh, bridget! Tvåan på tjejkvällen?

2009-11-23 @ 13:19:02
Postat av: Line

Kanske det kanske, du är ju så fruktansvärt snygg!

2009-11-24 @ 19:44:05
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Line

Eftersom du typ var med i top model i min dröm :D

2009-11-24 @ 22:03:29
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0