...och ännu en helg har glidit förbi.

Jag förstår inte att tiden verkligen flyger förbi såhär snabbt. För snabbt! Det är officiellt 5 veckor sedan jag intog studentlivet på Lunds universitet. Bara det är sjukt.

Nog om det. Jag har i alla fall haft en mysig helg med gott sällskap. I fredags blev det god mat på Wraphouse i Lund med Hanna, Line och Nina. Jag som för övrigt var jättetrött (eftersom Johanna föreslagit ett pilatespass på gerda kl. 07:45 och jag gick upp 06:00) vilket resulterade i en något speedad Ina med alltför konstiga kommentarer och skrattanfall. Jag vet inte om jag är rolig då? Kvällen fortskred, men inte som planerat. Kom inte in på Myntha men istället bjöds det på mojitos på Fellini i umgänge med några Kalmarpojkar och en Philippa som jag inte sett på år och dar. Trevligt, var ordet.

I lördags mötte jag en bakfull Anna och vi begav oss på en semester - till Blentarp. Sjukt mysigt var det och avkopplande. Det känns som man är på en semester när man tillbringar sin tid där. Tyst atmosfär med underbart sällskap. Det var alltså en Bennie-helg som vankades.

Kom tillbaka till Lund vid halv tre tiden i söndags, då jag och Anna tog oss an "uppdrag-renovera om annas rum". När det var done and done så begav jag mig hem för att inte plugga. (Ångest)

Det var väl allt.. Denna veckan bjuder på mycket trevligt. Imorgon lagar Nelly mat för hela bunten. Vad det blir förblir en överraskning tills imorgon. Ska bli spännande. Det enda jag vet är att inga morötter finns i sikte, vilket jag är glad över. Hassle på onsdag med Bennie och Linnea sedan utgång på fredag för att fira Hanna.

Ciao

Kommentarer
Postat av: katti

Låter som du har det bra! :) Härligt!

2009-10-06 @ 03:13:46
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: katti

Skype, klockan 21.00 på söndag? Din tid 2100 alltså

2009-10-10 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0