Fun-fact

Tjo i rutan. Glad påsk.

Tänkte börja med lite fun-facts från min helg;

1) I lördags var det påskmiddag hemma hos min bror och Linda. Sjukt god mat och 13 månader gamle Charlie var närvarande och har världens skönaste och roligaste skratt. Det låter väldigt lömskt och lite skadeglädje-aktigt (hånfullt). Hehe. Sötungen #1.

2) Det är April månad nu och vi har toalettpapper med snögubbar på.

3) Jag kollade på Planet Earth igår (som för övrigt är bra och har sjukt fina klipp) på avsnittet som heter "Ocean Deep" och för dem som inte vet lever en stor, silverfläckig fisk på nåt mils djup och ser ut att ha downs syndrom.

Slut på fun-fact och bara för att informera alla; idag har jag övningskört med pappa i 1½ timme. Det givk ganska bra faktiskt och det känns bra att ha börjat nu. Det där med att starta bilen är inte det lättaste.. Får förhoppningsvis grepp om det snart

Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha, härlig fisk.

2010-04-04 @ 23:25:57
Postat av: Josefina

HÄRLIGT!!!



tyckte dock du typ kunde slänga in att "nu är det bara tre månader tills josefina kommer hem"



läste sms idag från i somras, när jag ringde dig och frågade om bussen mitt i natten när ylva inte mådde bra, du är grym <3

2010-04-06 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0