Mighty fine

Kära kära Linde. Du är fantastisk. Vad hade MRSG10 gjort utan dig. Du är en (manlig) pärla helt enkelt. (Skriver några fina rader i hopp om att min föreläsare ska se detta och ge mig VG på tentan och favorisera mig lite! LÄS: MYCKET!)

Min snutta (Nelly) [haha, rimmar på mutta.. förlåt, men det gör det] har äntligen kommit iväg till Amsterdam och är framkommen också. Fast hon kommer inte läsa detta förrän på måndag, om hon kommer hem då.

Besvikelsen blev stor ikväll efter att ha fått upp falska förhoppningar om att jag skulle få ögongodis i sommar på jobbet. Fan för mina felaktiga bilder på fel personer. Men så fel blir det ändå inte. Du vet vad jag pratar om, Hanna.

I måndags var det knark som gällde. Kokain, mer specifikt. Föreläsning. Inte sniffande. Sånt håller jag inte på med!!! Ytterst intressant föreläsning och min utsikt var väldigt trevlig. (Refererar till mina första rader). Ja, det är inte dåliga föreläsningar vi har i skolan, inte. Synd att det kommer komma till ett slut efter denna kursen. Men man ska aldrig säga aldrig.

Hej då. Nu ska jag läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0