Sol, vänner och kunskap

Underbart bra dag. Lite utmattande mentalt, men inte mindre bra för det. För att summera det hela så har dagen bjudit på 2 föreläsningar à la 2h och en på 30 min. Alla av vår bästa föreläsare, som även är en fröjd för ögat. Sjukt intressant också. Lite mer juridiskt nu dock inget jag tragglat innan. Solen har skinit och det har varit vindstilla vilket resulterade i att ligga i gräset i si sådär 1h. Jag gillar det. Idag levde man bara. Fick sig lite kunskap och njöt av dagen.

Igår klippte jag Nelly - kort. Det blev fint. I alla fall helt okej.

Nu ska jag sätta mig ner med min nye amerikanske vän Martin Dixon och ta mig an hans lite knixiga bok om Folkrätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0