Chillar i Blentarp del 3

Överskriften ljuger lite.. just nu ligger jag hemma, i min egna säng, istället för att vara ute hos Anna.

Det var Italiensk buffé ikväll vilket bjöd på Tortanto à la Ina (Anna&Otto) som blev övergott. Pastasallad, grekisk sallad, ostbricka, vitlöksbröd, kyckling och panacotta till efterrätt. Otroligt gott och mättande! Sangria och vin fanns det också mycket av. Sedan blev det lite charader och gissningslekar innan jag, Hanna och Nelly for hemmåt - trötta.

Tråkigt nog så kan jag inte stanna i Blentarp längre, måste plugga. Får ta och ta mig ut dit så ofta jag kan för lite semester. Har haft mig fyra riktigt bra dagar där ute med Anna och hundarna. Dessutom skadar det inte att ha en bästa vän som kommer hem med choklad och en kokos body lotion (på beställning) för att jag mått dåligt kvällen innan. DET är en bra vän!

Nu blir det nog sömn och Woody Allen får vänta till en annan dag. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Jaa visst är den! Den är från boohoo.com :)

2010-02-27 @ 13:36:13
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0