Chillar könet i Blentarp del 2 (kväll/natt)

Jag är tillbaka...

Anna och Otto gick och la sig precis, eller gick och "la" sig precis. Eh.. Filmen var bra, men inte något överspeciellt precis. Jag sitter framför tvn med OS i bakgrunden och två sovandes hundar på var sin sida, varav en är en snarkandes Wille.

Slängde precis iväg ett mejl till Josefina där jag i stort sätt pratade om mig själv kanske 95% av mejlet. Men jag pratar vad jag vet, och jag vet mig själv(?).

Nu får jag nog spendera en timme med att läsa ut Roths bok för jag har hållt på med den i evigheter. Har 3 andra böcker jag måste läsa också...och hemtentan är på måndag. God damn it. (I'm gonna make it!!!) - positivitet är nyckeln! Sen får det nog bli en Woody Allen film eller Mandomsprovet. Lutar åt det sistnämnda.

Och JA, jag drack kaffe för nån timme sen så jag är lite uppe i varv.

Kommentarer
Postat av: Nelly

haha, du är fin :)

2010-02-26 @ 10:15:43
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0