When you fail to see the humor

Ja, för nu sitter jag här och använder min lilla, fina dator för typ första gången, faktiskt. Min bror var här och fixade router (?) till mig precis så äntligen har jag också trådlöst nätverk nu. Det är rätt bra när han köper den till sig själv men inte funkar hos honom och tvingas köpa en ny för att jag i min tur ska få en gratis. Inte alls dåligt.

Ikväll har jag även blivit retad av hela min familj för mitt namn som jag inte ens gillade för några år sedan. Det är nämligen så att statoilkedjan nere i balkan heter INA och så finns det en (framgångsrik?) häst vid namn Ina Scott också. Jag förstod inte humorn i det hela (okej, statoilkedjan gjorde jag, men hästen?) men tydligen så var det otroligt kul. För skratta gjorde dem. Mycket!

Nu återgår jag till min kurlitteratur och meningen "A har rätt till X gentemot B..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0