"Ina, kolla. Här finns fler (rosetter) *glad* " - Nelly

Vad har hänt? Vad har hänt?

Jag och Carro höll första föreläsningen på Polhem igår. Det gick väldigt bra. Hehe, en 92:a fångade mitt öga. Är det fel? Han såg äldre ut...eller kanske inte. 17 år. Bra jobbat. Haha. Imorgon och på fredag har vi de andra två.

Kirra jobb i måndags. Längtar att få sola på lunchrasten men Hanna. Det kommer bli bra. Bonnabränna någon?

Allt detta låter så vuxet, men jag är så långt ifrån ändå. INTE växa upp alltför snabbt.

Spenderade även pengar med Nelly idag. Vi spenderade Hannas pengar också, fast hon inte var med. Man borde/bör(?) spendera andras pengar oftare. Dock idag var det ej för eget. Mindre kul.

Imorgon - Viggos med Line.
Fredag - Wraphouse med tjejerna > sedan nation.

Min New Moon DVD ramla in i brevinkastet idag. Därav blir det film nu som lite relax.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Aaaaaaaaah, om jag inte hade varit tvungen att plugga ännu mer hade jag cyklat över till dig och kollat på den med dig!!!!!½! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag orkar inte längre. Att du börjat skriva igen är superbra, man blir så glad av att läsa. Puss på dig.

2010-03-24 @ 19:44:03
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Line

Hihi, jag kirrade New Moon i lördags! Tvingade David att titta på den med mig :D:D Jacob utan tröja <3

2010-03-24 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0