Let it stay

Det har varit en bra dag idag med förberedelse inför gruppredovisning till fredagens seminarium samt en ytterst givande föreläsning. Jag blev inspirerad utav föreläsningen och fann det där lilla i mig som finner det intressanta i saker och ting. Det gör mig glad. Det var längesen. Jag hoppas det håller nu en tid. Jag har lite av en aning vad som kanske kan hända i framtiden. Det är inte fastslaget, men att jag funderar på ett spår - det är framsteg.

Dagen började även med att jag träffade Stina som kom hem från Australien för inte så längesen. Längesen nu.

Kommentarer
Postat av: Nelly

1. Va bra att du känner så, önskar att jag också kunde hitta känslan, får nog vänta till hösten med det :)

2. Träffade också Stina, på bussen :)

2010-03-18 @ 10:02:06
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: katti

VAd har du för framtidsfunderingar?! NYYFIKEN!

Ullared den 19e April med Line, skaru med?:D ROADTRIP

2010-03-18 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0